ابزار سمراش چيست؟
سمراش ابزاري است که به کارها کمک ميکند تا استراتژيهاي بازاريابي ، ازجمله کمپينهاي سئو را اجرا کنند. اين ابزار بازاريابي همهکاره، به شما در اجراي سئو، تبليغات کليکي و برگزاري کمپينهاي بازاريابي محتوايي کمک ميکند. با سمراش، ميتوانيد ترندهايي را که در حوز? کاري شما رخ ميدهند، شناسايي کنيد. اين ابزار، سئوي داخلي سايت شما را بررسي ميکند و کمک ميکند تا صفحات خود را بهتر کنيد. درواقع، به شما اين امکان را ميدهد که صفح? خود را بهتر بشناسيد و آن را براي سئو، در راستاي دستيابي به ليد بهتر، بهينه کنيد در اين مقاله قصد داريم تا به
سمراش به شما کمک ميکند تا کلمات کليدي خوبي را براي کمپين خود شناسايي کنيد. به کمک آن ميتوانيد بفهميد که رقباي شما از چه کلمات کليدياي استفاده ميکنند و چگونه در گوگل رتبه ميگيرند. اين نرم افزار درواقع به شما دربار? اينکه چگونه ميتوانيد در اين نوع رقابتها حاضر شويد، کمک مي کند.
سمراش براي افرادي ساخته شده است که درزمين? بازاريابي ديجيتال نياز به کمک دارند. حتي اگر تجربه يا دانش کمي درزمين? سئو داريد، سمراش درک و استفاده از سئو را براي شما آسان ميکند.
سمراش در چه زمينههايي قابل استفاده است؟
همانطور که اشاره شد، سمراش در زمينههاي مختلف مرتبط با بازاريابي ديجيتال قابل استفاده است. اين زمينهها شامل پنج مورد ميشوند و در ادامه به آنها اشاره خواهيم کرد.
1) سئو
رشد ترافيک سايت بهشيوهاي کامل و آسان با کمک تکينکهاي زير:
پيداکردن ميليونها کلم? کليدي
تجزيهوتحليل بکلينکها
سئوي تکنيکال
برسي روزان? جايگاه شما در صفح? نتايج موتورهاي جستوجو
2) بازاريابي محتوايي
ساخت محتوايي که رتبهبندي شود (بدون نياز به دانش تخصصي)، با کمک تکنيکهاي زير:
يافتن موضوعاتي که با مخاطبان شما همخواني دارد
ارائ? نکات کاربردي براي ايجاد محتواي سئوپسند
بررسي و توسع? محتواي شما براساس معيارهاي دقيق
برسي ميزان ريچ (reach) محتواهاي شما
3) تحليل بازار
مشخصکردن استراتژي بازاريابي رقباي شما با کمک:
تجزيهوتحليل ترافيک هر سايت
يافتن استراتژي پيشرفت رقبا
ارائ? ايده براي افزايش سهم بازار شما
پيداکردن گپهاي کلمات کليدي (Keyword Gap) و گپ بکلينکها
4) تبليغات
يافتن چگونگي دستيابي به چشمانداز، بدون صرف هزينههاي بالا با کمک:
يافتن بهترين کلمات کليدي براي هر کمپين تبليغات کليدي
برسي چگونگي تبليغات و صفحات لندينگ رقباي شما
بهبود هزينههاي تبليغاتي
تجزيهوتحليل کمپينهاي تبليغاتي Google Shopping
5) شبکههاي اجتماعي (SMM و SERM)
ساخت مؤثرترين استراتژيهاي شبکههاي اجتماعي با کمک:
زمانبندي و پستکردن محتوا در شبکههاي اجتماعي
تجزيهوتحليل عملکرد پستها
برسي و تجزيهوتحليل صفحات رقبا
ايجاد و بهينهسازي تبليغات در شبکههاي اجتماعي
چرا بهتر است از اين ابزار استفاده کنيم؟ + 5 مزيت مهم SEMrush
اگر به دنبال اجراي کمپين سئو براي سايت خود هستيد، SEMrush نرمافزاري عالي است که مزاياي زيادي در استفاده از آن وجود دارد. در ادامه به بررسي پنج نمونه از مهمترين اين مزايا ميپردازيم.
1) عملکرد سايت خود را درک خواهيد کرد.
هنگامي که يک کمپين سئو را اجرا ميکنيد، نمايش نتايج به گذشت زمان نياز دارد. ممکن است شما به اين فکر کنيد که آيا روشهاي بهينهسازي شما کارساز هستند يا خير. با کمک Semrush، درک روشنتري از عملکرد کمپين خود خواهيد داشت. سمراش به شما ميگويد که سايت شما چگونه کار ميکند. خواهيد ديد که چه ميزان ترافيک از طريق ابزارهاي ارگانيک (و همچنين ترافيک پولي) به دست ميآوريد. همچنين، به شما نشان ميدهد که آيا ترافيک سايت شما در حال افزايش است يا کاهش.
از طرفي، خواهيد ديد که چگونه براي کلمات کليدي مدنظر خود رتبه ميگيريد. اين امکان به شما کمک ميکند که کمپين خود را براي حفظ رتب? کلمات کليدي و بهبود آنها بهينهسازي کنيد.
2) کلمات کليدي ارزشمندي را پيدا خواهيد کرد.
انتخاب کلمات کليدي بخشي جداييناپذير از سئو است. هنگامي که مخاطبان شما جستوجويي را انجام ميدهند، از کلمات کليدي براي يافتن نتايج جستوجوي مرتبط استفاده ميکنند. با کمک SEMrush ميتوانيد کلمات کليدي ارزشمندي را براي کمپين خود پيدا کنيد. اين ابزار براي يافتن کلمات کليدي مناسب کمپين شما، تحقيقات کلمات کليدي را انجام ميدهد. اين کار به شما کمک ميکند که ليست کاملي از کلمات کليدي ارزشمندي که کسبوکار شما به آنها احتياج خواهند داشت، تهيه کنيد.
همچنين، با کمک Semrush شما ميتوانيد کلمات کليدي را که رقباي شما استفاده ميکنند، شناسايي کنيد. اين کار به شما بينشي دربار? کلمات کليدياي که ممکن است از قلم انداخته باشيد ميدهد تا بتوانيد به سرنخهاي ارزشمندي برسيد.
براي مثال شما قصد
درباره این سایت